top of page

לילה לילה
נורית אגוזי ויינר

13.1-27.12 - 13.1.2024

ערב ערב, כששרתי לבתי שיר ערש בחדרה, דמיינתי איך באותו רגע מתמסרות אל השירה אמהות נוספות, שרות את אותו שיר בחדרי הילדים שלהן.

״לילה לילה״ היא הצבת סאונד למקהלת אימהות ששרות לבד, וגם יחד, את שיר הערש ״פזמון ליקינתון״. בחלל החדר מושמעות שלוש עשרה אמהות. כל אחת מהן הוקלטה שרה בחדר השינה שבו היא מרדימה את ילדיה. ההצבה מפגישה את האמהות השונות בחלל אחד. היא ממחישה את השותפות הבלתי-ניראית בין האמהות כולן, מעניקה דימוי קולי לאותה קהילת אימהות ומציגה בה בעת כל אם בבדידותה.

השיר "פזמון ליקינטון" נכתב על ידי לאה גולדברג, הולחן על ידי רבקה גוילי, והוא מושר על ידי אמהות בחדרי ילדיהן כבר שמונים שנה.

משתתפות: יפעת אליסה אדר, איילת אלבנדה, נורית אגוזי ויינר, מעין בללי, רוני בן גל, עמית גולדשטיין, נעמי זיסבלט, גליה חי, אביטל כנעני, כנרת חיה מקס, מאיה פליקסברוט, מורן עציון, מעיין מוזס פלטניק.

עיבוד מוסיקלי והצבת סאונד: מאיה פליקסברוט, עיצוב גרפי: רן מלול וטלי ליברמן, עיצוב חלל: ערן איזנהמר וצוף בר-און, מפיק טכני: דותן ברנד, מיקס ומאסטרינג: דותן ברנד, דניאל סלבוסקי, עריכת טקסט: יוני רז פורטוגלי, אוצר: ערן איזנהמר


משך העבודה: 10:45 דקות  

השמעה ראשונה בערב יום רביעי 27.12 משעה 19:00

 13.1-27.12 בית ליבלינג קומה שנייה דירה חמש

bottom of page